Barselsvikariat til studieadministrationen på Niels Brock

Ansættelsessted

Petri Studieadministration Sankt Petri Passage 1 1165 København K

Stilling oprettet

Ansættelsesdato

Ansøgningsfrist

Vil du være med til at sikre en professionel og effektiv studieadministration, hvor samarbejde og service er i centrum?

 

Om stillingen

Du bliver en del af det administrative team i  i elevcentret på Det Internationale Gymnasium. Teamet har ansvar for administrationen af HHX-uddannelsen og GSK (Gymnasial Supplerings Kurser). Opgaverne indebærer løbende kontakt til elever, forældre, undervisere samt studie- og SPS-vejledere.

 

Stillingen er et barselsvikariat med ansættelse i perioden 1. december 2025 til 31. oktober 2026.

 

Dine primære opgaver vil blandt andet indebære:

  • Administration af besøgs- og introelever på tværs af vores lokationer
  • Sagsstyring af karakterklager på tværs af vores lokationer
  • Administration af studieophold (8-12 uger) og studierejser
  • Personlig betjening
  • Tæt samarbejde med elevcentrene på vores øvrige lokationer.
  • Diverse ad hoc-opgaver

Om dig
Vi ser gerne at du:

  • Har lyst til daglig kontakt med elever og undervisere
  • Har en kontorfaglig baggrund/uddannelse i offentlig administration
  • Er fortrolig med it-værktøjer, herunder office365 (særligt Outlook, Word, Excel og PowerBI) – erfaring med LUDUS og Moodle (skolens LMS-system) er en fordel
  • Trives i  et team med en til tider uforudsigelig arbejdsdag og mange forskellige opgaver – ofte i højt tempo, hvor der skal tages selvstændige beslutninger
  • Er struktureret og har det koordinerende overblik.

Vi lægger vægt på en professionel og imødekommende betjening af vores mange interessenter. Derfor er det vigtigt, at du har en serviceorienteret tilgang og trives med at tage ansvar og samarbejde med andre.

 

Det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor HHX eller erhvervsuddannelser (EUD/EUX/hovedforløb)

 

Vi tilbyder:

  • En studieadministration fordelt på seks lokationer med tæt tværgående samarbejde
  • Et arbejdsfællesskab præget af støtte, videndeling og samarbejde
  • Gode medarbejderforhold, herunder flekstid og småbørns reduktion
  • En arbejdsplads i bevægelse og udvikling.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid. Ansættelsen sker i henhold til den gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet.

 

På Niels Brock ønsker vi at sikre arbejdsforhold, der giver en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Medarbejdere på Niels Brock med børn under 3 år har mulighed for at søge om nedsættelse af arbejdstiden på 10% uden lønreduktion

 

Mere information

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Kontorleder Lene Bangsbo, tlf. 2321 4549, len@brock.dk eller kontorleder Heidi Harmsen, tlf. 2321 4589, hha@brock.dk

 

Ansøgning og ansøgningsfrist

Send dit CV, din ansøgning og eksamensbeviser via linket nedenfor senest den 2. oktober, kl. 12.00. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 41.

 

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

Om Niels Brock

Vi er en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner med mere end 15.000 studerende og elever. På Niels Brock har vi undervist i de merkantile fag i mere end 140 år. Det har givet os god erfaring og skabt solide netværk overalt i det danske erhvervsliv 

Gennem generationer har Niels Brock været synonymt med medarbejdere, der dygtigt og engageret skaber de bedste rammer for ambitiøse og, videbegærlige og innovative unges personlige og faglige udvikling.

Vores ambition er at være Danmarks mest internationale og innovative handelsskole. Vi udvikler og udbyder uddannelsestilbud, der sikrer dansk erhvervsliv de rette kompetencer og styrker konkurrenceevnen, og vi er anerkendt for vores fagligt og pædagogisk stærke undervisere og dygtige elever. Læs mere om os på www.nielsbrock.dk.

Søg jobbet nu